|
|
|||||||
| Home | Forums | Rules | Articles | Store | Gallery | Blogs | Register | Donations | FAQ | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read | Search |
|
Please consider donating to help us continue to serve you.
Ads on/off / Custom Title / More PMs / More album space / Advanced printing & mass image saving |
|
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
#11 |
|
diyAudio Member
|
Wow !
I wish I could buy them at this price in France lol Well at this price, I'd go for these drivers or the CSS FR125, which are more expensive in Europe than the Fe127e, but I don't know in the States. Greets !
|
|
#12 |
|
diyAudio Member
|
Votre Anglais est beaucoup mieux que mes Français! C'est agréable de savoir qu'il y a l'intérêt dans haute fidélité stéréo en France. Je n'ai pas fait français pour quelques années, et je suce maintenant. Moyens de l'sucer "mauvais a faire quelque chose" ici en Amérique. Vous ne comprenez pas probablement en de ceci. Je vous envie être a Paris et être capable de manger bien. La nourriture est beaucoup mieux en France qu'en Amérique. J'avais la fondue la plus merveilleuse quand j'étais a Paris pour 8 Euros, en Amérique je dois payer 35 dollars pour la même qualité! Je n'ai pas mangé aujourd'hui. Est-ce que c'est évident?
De toute façon, je pense que je vais aller avec le "CSS FR125"s. Ils devraient être meilleurs que le "Fostex" je pense. |
|
|
|
|
#13 |
|
diyAudio Member
|
LOL
I don't know if the CSS or Fostex is better, I couldn't compare. I'm just sure the CSS will have more bass, due to its higher Qts and higher Xmax than the Fe127e which has a little lack of bass. Salut !
|
|
#14 |
|
diyAudio Member
|
Dear BJ,
I'm a bit late in on this one, but I do notice that you mentioned the HiVi BS3. I think a pair of these would go very nicely in a pair of Cyburgs Needles. Lots of people in Europe have made these but perhaps not so many in the US. It would be nice to hear what you think of them esp with some drive units that are easily available in the USA. Regards - Jem |
|
|
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
|
|
|
|
||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| fullrange for OB? | nicoch58 | Full Range | 1 | 11th February 2008 07:36 PM |
| mostly fullrange | tomtt | Full Range | 1 | 25th April 2006 12:04 PM |
| fullrange | tomtt | Full Range | 6 | 12th July 2005 02:11 AM |
| RCF fullrange | Ahmad_tbp | Full Range | 0 | 21st May 2005 05:13 PM |
| Fullrange Without BCS | johnb | Full Range | 3 | 12th February 2005 09:57 AM |
| New To Site? | Need Help? |
| Page generated in 0.07324 seconds (72.94% PHP - 27.06% MySQL) with 10 queries |